2011-10-17

HK läxa - check!

Tjoho, bara engelska läxan kvar. Har just skrivit klart HK som man nu jobbat på i nån timma. Den blev som den blev.. helt ärligt så vet jag knappt vad vi skulle skriva om så... jah.. I alla fall så har man idag varit i skolan. Väldigt ovanligt..då tränades det på teatern vi ska redovisa imon. Vi ska göra om koncentrations läger. Får väl se hur det går. Blev ganska chill där ett tag. På matte fattar man och känner sig smart... hittills, haha ;) Hemma har jag inte gjort så mycket. Varit förbi pappa och slappat, som jag oftast gör på måndagar, åå nu sitter man här i rummet, lyssnar på musik och ögonen hänger.. känner mig jätte trött.


Skönt att det bara är 2 veckor kvar innan lov. Längtar verkligen. Funderar på det ena och det angående vad man ska göra. :D Förresten glömde skriva att i novellen fanns det lite fel hit och dit som då ska ändras idag (om jag is) eller imon. Den ska lämnas in på torsdag till Malin för att sen skickas till en tävling, spännande och se om man den hamnar i tidningen. :) 


Aja nu ger jag mig tror jag och fixar mig till sängs.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar