2011-10-10

Helg + måndag

Lördag: Jag vaknade upp och gjorde allt som jag skrev i det tidigare inlägget. Efter 5 nån gång satt jag och jasse i pappas bil påväg till mikkis. Solen lyste och dagen blev bara bättre och bättre. Väl framme spelade vi kort, chillade för att sedan fa ut på en lång jogging tur i den svala, mörka och härliga lördagskvällen. Trodde att jag inte att jag skulle klara av några meter men.. det gick skit bra. Känner mig taggad för imon då vi har ett test på gympan. Vi ska jogga ca 2km. Tillbaka efter den långa turen så spelade vi våghals 2, kort, lyssnade på musik och massa annat skoj. :)

Söndag: For igen på en jogging tur, chillade, skrattade och mm. På hemresan satt man i en varm bil och utanför var det snöstorm och kallt.. Jag har haft en GRYM helg, kan man lugnt säga ;D



Jaa, idag har man varit i skolan, varit i stallet och gjort prov. Fick en halv poäng från MVG på musik provet... lite irri... :/ Aja, sen har jag rensats burar ätit och busat med hunden ute i snön. Åå nu ska jag nog ta och sova.. g'natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar