2011-10-27

Torsdag.. snart lov!

Så då är man här igen framför datan. Idag har det väl hänt ett och annat. På skolan så hade vi svenska och såg på nån film i 1,5 timme på norska. Den var väl ganska bra. Sen på gympan fick vi frågan om vi kunde ha lektionen istället för Runa och Ronja. Lite uppdateringar, vi har som sagt skrivit egna lektioner som ska hållas i 25 minuter. Så medan killarna hade sin så planerade vi på vem som skulle säga vad osv. Det tog hela deras, men inte konstigt. Vi var ju inte alls förbereda. Jag tycker att det gick jätte bra. Alla fattade och vi fick verkligen till det. Hade spökboll. 


Så skönt att det är borta. Nu äre det bara alla läxor och skrivuppsatser kvar. Ho ojjjaaa! Vilket plugg lov det kommer bli.. :/ Men får väl göra något med situationen. Efter det så hade vi våran sista lektion, engelska. Då fick vi reda på eng provet - VG. Nöjd! Å efter 3 var man hemma. Chillade för det mesta innan man följde pappa och hämta syrran (då köptes även en festis) Var tvungen att ta med matten hem för jag försov mig och missade matte stugan.. heheh ;) Så det har jag nu den senaste timme hållit på med.. och har inte hunnit äta middag heller så ska nu äta lite fisk soppa.. Får se om det är nå gott.. Jah, ska väl sticka och äta innan min mage kurrar ihjäl sig. Hejs.
Några minuter senare: inte det godaste...skulle nog tagit thai... :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar