2011-10-19

Come as you are '

"That only thing I want from you is: Respect!"

Idag, som alla andra dagar tidigare och alla andra dagar framöver har man varit i skolan. Min grupp bakade muffins och på matten fattar man fortfarande. Sen han vi se en grupps teater på SO innan vi gick till Gunillaskolan där LKAB har sina lokaler osv nu. I alla fall så var vi där med Hedskolan. Där snackade det om LKAB, profilen och annat som jag ärligt talat inte alls var intresserad av. LKAB är inte det som jag skulle välja i första val. Före 3 slutade det och jag stannade kvar för att fråga lite och sen gick jag och jasse tillbaka till skolan där vi + moa och mikkis planerade gympan. Kaos.. är väl ett ord. Erik och Sandra sprang hit och dit.. vi visste inte vad vi skulle ha och tillslut kom vi fram till ett ordentligt svar. Moa drog med bussen och Mikkis tog mamma bussen hem. Så helt klara blev vi inte. Kommer tillbaka till det. Jag och Jasse var tvunga att stanna ett tag (vänta på bussen) så vi och Ante spelade pingis. Varför kan inte jag vara pro? :P

Innan halv fyra gick vi glada och belåtna till bussen i ett ganska surt och grått väder, regn.. Hellre snö än det. Men har blivit ganska van så.. 5 -7 minuter senare gick jag av vid Kaptensgården och vandrade backen upp. Hemma tog man å snackade med mamma om gymnasie osv., ätit, gjort eng läxan och tagit det chill. För en stund pratade jag med mikkis på fb's nya videosamtal, enkelt men efter ett tag började det att hakka? .. :( Mindre kul.. Så vi fick återgå till att skriva. Har skickat svenskan på hotmailen och ska nu springa upp till pappa för att hämta gympaskorna. 


Snö nu..eller borde den komma ännu senare? 
Angående om morgon dagen så blir det att komma tidigare till skolan för att göra klart gympan. Vara med Olivia (troligen), rensa buren och massa annat som jag kan skriva mer om imon. Aja, om jag ska hinna göra det man gör på kvällen, äta, borsta tänder osv, ni vet. Så måste jag nog springa upp till pappa. Hejs tills imon! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar