2011-10-08

Konstig med en eller fler besökare varje timme... lagg?

~ Hemma från en grym fredagsmys dag 

I skolan hade vi bara matte och engelska. Under matten började det att snöa. Det var väl kul..den hade gärna fått komma lite senare för vi har ändå vinter i flera månader. Skönt att det är fredag, helg :D Fast det är inte skoj att tiden går för fort men samtidigt bra, helst under skolveckan. Snart säger vi "redan jullov" och efter det "redan sommarlov igen"..


Aja, efter en lugn morgon/förmiddag tog jag, jasse och mikkis när vi slutat bussen till dollars/coop där jag inhandlade ljus, ljusstakar, godis, toy och dricka. Fick sedan skjuts av pappa hem. Hojja nog vare kallt och sitta ute på busshållplatsen o vänta.. :/ Hemma har jag chillat och varit med Jasse. Vi pluggade matte i två timmar.. gissa om jag var less och trött i slutet.., spelat xbox, pierre kom och vi skrattade + kortspelande. Vid 12 kom pappa och hämtade mig.


Nu dricks det trocca och lyssnas på musik, så ovanligt hehe.. men vad livet skulle vara tråkigt utan musik. Den liksom får oss glada eller nere, tankfulla eller får en upp på dansgolvet. Tycker inte ni det? Kan slå vad om att man minst lyssnar på en låt om dagen, i alla fall jag. Antingen på radio, mobilen eller datan. Nog om det.. Funderade på om jag kanske ska krypa ner i kojs.. ska upp rejält tidigt, ska ut med hundarna, rensa burar,duscha, packa, gå på föreställning i kåkstan och hinna med annat. För drar med Jasmine till tjotti imon och ska jag hinna med allt det..ni fattar. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar