2011-10-30

ÄR SÅ LESS!

Jag är verkligen less på allt och alla.. Mitt rum som jag var så taggad att fixa blev på en sekund helt kaos. Att det var så mycket grejer. Vet fan inte ens var jag ska ha i rummet eller vars jag ska börja. Helvete också! Jag som trodde att jag hade en plan.. puh! Men det ordnar sig... eller...det måste göra de. :/

Fast inte ska vi ha ett surt inlägg utan skriver lite om dagen istället. Först vaknar jag upp där vid 9 och det var sol. Äntligen, fast hann varken gå på en promenad eller njuta av det. För först så latade jag mig framför tv. Det fanns inget att se så jag slog på en film. Efter 12 for vi till leksaksaffären för att köpa någon bok till Benjamin som fyllde 2 år idag. Så sen for vi till "kalaset. Jag var trött och ville bara hem. Hah, först måste vi på coop och handla. Väl hemma har jag då försökt börja med rummet.. hehehe.. det gick jätte bra.. 'host.. Jag ska då bli klar med det innan lovets slut. Det är mitt mål. :)


Eh, det var om dagen.. Vet inte egentligen vad jag ska skriva mer i bloggen. Asså, mer än bara om vad jag gjort på dagarna. Har nu så mycket på hjärnan och blir galen när jag inte får prata om det med någon som kan förstå. Jag vill inte skriva i bloggen.. för personligt. Aja, hittar som vanligt på nått. Det gör jag för det mesta. Åh jo förresten, hittade kabeln till kameran så slänger kanske in lite höst bilder och annat.

O Glad Halloween alla om det nu är i helgen eller nästa.. har ingen kolla alls.. heheh ;)





Kram Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar