2011-10-29

LOOV!!

Har inte gjort en skvatt av läxorna. Planerade att ha en lugn dag och bara chilla hemma. Det blev så att man tog bussen med Mikkis och Jasse till dollars/coop. Efter vägen mötte vi på Robin som hängde med oss ett tag... hahah de 3 kan verkligen få mig på skratt humör x) Sen bussades hem och jag for ut med Rocky på en promenad. När jag gick i skogen så fick jag en bild av en skräckfilm. Det var så att det var: dimma (så där lätt och ner till marken), lite mörkt, långt borta hör man ljud av hundar och bilar men inga andra människor i närheten. Helt ensam... spookii ^^ 


I alla fall så när man kom hem packades det och gick sedan ner till mamma. Innan hade syrran ringt och frågat om jag ville hänga med och bussa ner till malmberget och det gjorde vi. Efter 7 nån gång stod vi i konsum och halv 8 i sporthallen drickande på varsin trocca väntandes på bussen hem. Som kom bara en aning sent.. fast det var nog inte så konstigt. Den var full när den kom fram och nästan tom när vi for vidare.. HAHAHA, måste berätta om när vi gick på vägen hem. Mörkt och jag tänkte på skräckfilmer osv. Steffi skrämde mig och hehe.. jag var ju lite spänd så ett litet skrik kom..ni skulle sett hennes ansikte. Sen så började jag prata på ca 6 meter fram om massa att en mördare skulle mörda oss. Jag vände mig snabbt bak för att jag hörde några steg... damdamdam.. Steffi gjorde samma sak och skrek så högt jag aldrig hört tidigare o så hög ton. Det var en gubbe bakom oss som as garvade efter det och vi två så klart. Hojja.. han hade säkert hört oss snacka.. Så vi garvade en bra bit och så stod det några ungdomar vid ett hus och stirrade när vi gick förbi. Det hörde nog oss skrika.. Undra vad de tänkte. Hemma igen kollade jag och syrran på en film - super 8. Den var väl bra. Inte det bästa jag sett men.. jah..


Åå halloween äre nu i veckan. Hm.. får se om man kanske ska ha nån fest eller skiter i det eller bara är med vännerna och gör nå bus på nån.. ;) Aja det får jag väl helt enkelt se  hur lovet blir. Har inte alls planerat.


Men nu har jag skrivit ett lite väl långt inlägg så avrundar här att jag hade tänkt föra in från kameran en snygg bild jag fotat men måste hitta kabeln. Så ni får nöja med er av en gammal. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar