2011-10-05

Spring gubbe, spring

En dag som gick väldigt snabbt. Blev verkligen mätt på Hk då vi hade Mexico bufe (stavning). Har kommit hem för stund sen och dagens planer är att 

  • Ta det chill framför datan/tv och där i mellan plugga och äta
  • Gå till malmberget med Jasse och Alia
  • Mera plugg, duscha och sedan sova.
Måste bara berätta om morgon. Slog mitt rekord.. haha.. Jag vaknade 7.19 och bussen skulle gå 7.31 så när jag såg det så fick jag bara liittee panik... Tog på mig kläderna och sprang ner till busshållplatsen. Tur så han jag med den. Lärde nog mig en läxa med att vara uppe sent.. haha... Tydligen måste jag nog slumrat om när pappa väckt mig.. opps :) 

Fast nog är min kamera som jag har nu ganska bra :)

Vill också ha en ny mobil eller system kamera.. Mikkis som jag skrivit tidigare har ju fått en nu - en HTC incredible s. Det var en väl en snygg mobil. I alla fall så ska jag nu ta och spela lite så skriver väl mer senare eller imon. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar