2011-10-22

Stereo Heart

Hej, tänkte skriva lite om igår. Först skola, då hade vi ca 3 timmar SV och det blev en hel del skoj, lite skrivet på handen osv, lunch och sen engelska i 45 minuter. Efter 12 slutade vi och ännu en gång väntar vi på bussen i en timma och då spelas det pingis och massa annats. Oftast äre kul att vara i skolan, har ju en grym klass.. hahaha ;) I alla fall så när man kom hem rengjordes buren, chillade, for och handlade och sen for man ut med Rocky på en promenad som slutade nere i kullen med Olli. Det var så att gick där i malmsta området då min mobil ringde. Det var Olli som undrade om jag vela hänga med till kullen och gå. Så vi gick ner dit, dock kallare än igår och jag mådde inte bra i magen. Men det gick över och när vi var nära järnväg spåret ringde jag pappa, vi gick till kiosken och pappa hämtade upp han. Vi fortsatte ner till Sara och var där till halv 11 då vi fick skjuts hem. 

Idag ska man va med olli och hitta på nått. Det är väl bra väder ute så man kanske drar ner en sväng till kullen och hälsar på folk. ;D Hm.. kanske ska fixa mig om jag alls ska komma iväg. Hejs ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar