2011-10-16

Vart jag mig i världen vänder

En lyckad dag och helg. Jag steg upp vid 10 på lördagen och åt frukost. Fixade mig och for sen iväg med mamma till jysk, dollars och frasses. Jag hade redan dagen innan planerat att jag skulle gå med Monty på en lång promenad och det gjorde jag. Väl hemma igen hjälpte jag mamma med att flytta möbler i vardagsrummet och där i mellan ätit. Hittade gamla bilder på massa folk, djur och platser som jag bläddrade i. Omkring vid 8 gick jag, med en packad väska och syrra till Jasse där hon och Mikkis väntat. Heheh hade tänkt att jag skulle fara ner dit redan vid 4, hah... så blev det med de. I alla fall så gick vi på en promme med Dio, de åt, vi kollade på The Grudge 1,2 och först efter 3 somnade vi. Klockan 12 steg vi upp. Då kollade vi 3:an och efter halva filmen ringer mamma och frågar om jag vill hänga med till tjotti.


Så dit for jag och mikkis fick skjuts hem. Vi lämnade saker hos Margona, gick på en promenad och sen mot moffa. Där lämnades det också grejer och Joel kom förbi. Vi åt varmkorv och tog det lugnt. För att senare åka hem vid 6. Det är kul att höra att det går bra för King i älgjakten. Han har tydligen skällt på en älg i några timmar. :D Fast jag visste redan innan att han skulle vara grym! Hemma har jag varit förbi pappa och inte gjort så mycket mer. Planen var att jag skulle göra läxor...men... den glömdes hos pappa och ingen lust alls. :P 


Aja, ska kanske krypa ner i kojs. Orkar inte hålla upp ögonen längre.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar