2011-10-26

Don't shoot me!

Oj, ett tag sen jag skrivit. Har inte alls haft lust att skriva eller hunnit sitta framför datan. De senaste dagarna har jag varit i tjotti och burit unor, varit med olli, ridit, skola, pluggat till prov, gjort läxor och massa andra småsaker som inte är så viktiga att ta upp. Har fått reda på att jag ska vara Lucia i skolan också. Inget som jag hade ens tänkt på. Men det blir väl kul, andra gången. :)
 


Idag har det varit skola. Först var det teori på Hk då nån tant snackade i 1 timma om våra rättigheter osv. Sen gick vi + 7,8 till pressbyrån för att ta bussen ner till gelka, där vi skulle kolla på nån musikal eller vad det nu var. Efter lite mer än 1 timma var vi tillbaka till skolan. Då åts det lunch, pluggade smått till SO provet som man sedan hade. Det gick väl som det gick. Får då i alla fall ett G och då blir jag nöjd. Sen spelades det pingis innan man for hem. Hemma har jag chillat, farit ner till mamma och hämtat gympakläderna, åt middag. Tillbaks till pappa då jag gjort klart engelska uppgiften och ska väl starx krypa ner i sängs. Jag har den senaste tiden varit ganska trött. Exempel så somnade jag efter 9 igår.. När senast gjorde jag det.. :P


ÅÅ om 2 dagar är det lov! :D Har inte alls planerat vad jag ska göra.. eller det blir att göra läxor. Annars vet jag inte.. får väl helt enkelt se då. Aja, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar