2011-10-20

Vänner och skratt = längre liv !

Nice dag har varit. Först vaknar man före 7 och bussar till skolan. Där görs gympa uppgiften klar och sedan lär man sig danska... På gympan jobbade man till max. Vi hade fotboll. Där hade jag gärnat vela sluta.. men nää, då har vi sista lektionen engelska där vi har fått reda på våran nya uppgift. Jag, vi ska skriva om en resa. Det ska i slutändan bli en bok. När vi väl slutar så frågar mikkis om vi kan vänta till halv 4.. Jag blev lite osäker för jag hade mycket att göra idag och det slutade med att jag och jasse stannade. Men ej förgäves då det blev en hel del garv och pingis. Åå sådär typiskt så var det bra väder under skolan och blev såklart dåligt när man ska hem. Hemma har jag då gjort en hel del. På kvällen ringde jag olli och for ut på en promenad med Monty och gick sedan till henne. Monty träffade deras hundar och vi fortsatte gå mot mig. Jag lämnade hunden och vi bestämde oss att gå ner till kullen runt 7 eller nått. Tror att vi snackade typ hela vägen dit, till Sara och hem. Hahaha ett tag sen vi varit med varandra. :))
 


Imon händer en hel del.. eller nån dag här i helgen.. Svårt att veta vars vi ska vara och hur osv.. Så får se om det hära går igenom. Men det får jag hoppas! För det hade varit skit kul.. eld, mörkt och massa roligt folk :P Förstås skola innan, flera timmar svenska och sen engelska.. kul.? :/ Naa, inte så värst.. Asså jag kommer väl hitta på en massa annat imon, men det kan jag kanske skriva då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar