2011-10-04

info + bilder

Så vad hände med bilderna, hehehe hämtade kabeln först idag så slänger väl in några nu- Råneträsk 














Å så här såg Söndags kvällen ut då jag pluggade.
Jao, idag så har jag varit i skolan. Det var ingen vanlig dag utan hade bas. Sen kom man hem och pluggade lite engelska för vi har prov på fredag. Får väl se hur det går :P Sen efter maten for man till stallet. Vi skulle har teori och jag trodde vi skulle få veta vad vi skulle plugga på men näh. Utan vi skulle göra testet då. Hade inte pluggat något och var bara ett poäng från att bli godkänd, så det var väl bra.. men bättre om jag hade klarat det. Lite sitter kvar i huvvet. Jah, blir att göra om det på måndag.


Resten av kvällen har jag rastat hunden, slappat framför tv och nu sitter man framför datan. Snart blir det väl att krypa ner i sängs. Ska duscha på morgonen och ska man hinna med bussen blir det att stiga upp minst 6. G'natt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar