2011-09-29

Att i ena sekunden kan det vara bra..

.. och i nästa helt dåligt.. 

Först bussades det till skolan, där vi sedan gick till biblioteket. Vi skulle låna varsin bok om andra världskriget. Sen fortsatte sv lektionen som då var min enda lektion, skönt! :) Då fick vi våran distansuppgift och fick fortsätta på våra noveller, krönikor osv. Men den blev inte som jag velat. Var bara "lite" irriterad och arg. Både på mig och annat. Ville verkligen bara skrika ut och dra hem. Fast jag bet ihop och dagen blev bättre. Spelade pingis och åt lunch. Vi slutade 10.45 men inte halva klassen som fick fara på fysioterapin. Bussen gick 11.50 och väl hemma har jag tagit det lugnt. Det var planerat att fara till Mojje... men det blir nog inte av.. eller vet inte.. 
Aja ser väl hur jag gör, senare blire att vara med Olli i alla fall. Där får jag väl också se vad vi hittar på..
Nu tänker jag fortsätta med det jag nu håller på med. :P

Kan det inte alltid vara sommar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar