2011-09-13

Hallå i stugan

Då har man kommit hem från skolan. Fast vi hade inte en vanlig början på morgonen,  utan istället att åka till skolan skulle vi samlas i sjöpens aula. För vi och alla andra 9or i kommunen skulle fara o kolla på framtidståget. De pratade och visade filmer om gymnasiet, jobb osv. Vet inte vad jag ska bli som stor, vad jag ska göra.. känner mig "lite" förvirrad. I alla fall så tog vi sen bussen till skolan, hade so och sedan gympa. Brändboll och det gick väl bra men vurpade rejält en gång.. hahaha.. fattar inte hur det gick till men det var bara att köra på. Fick inte så ont då men här efteråt har jag fått en lätt huvudvärk och det gör lite ont i sidan, ryggen. Fast som sagt, det var bara att köra och bita ihop. Det var så att grus plan var blöt och geggig. :P


Aja, snart blire stallet och duscha. Imon ska vi fotograferas och jag vet inte alls vad jag ska ha på mig, men det blir väl nån skjorta eller nått. Hm.. det luktar mat. Tror jag ska gå och äta, är jätte hungrig. 'Hungrig som en varg. Hejs till sen :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar