2011-09-16

Freeddaaggssmyyss :)

Hehe, känner mig taggad för helgen. Fredagen är helt bästa veckodagen. Vi slutar tidigt 12.15 och sen blire helg. Fast det blev att ta med lite plugg hem. Aja, vad har hänt här på eftermiddagen. Först vare planerat att fika med Evve och Jasse, men evve kunde inte så det får bli en annan dag. Istället blev det att köra ner till dollars/coop med jasse. Där det köptes hem gött och grillmat. Bläää vad jag känner mig onyttig så blir en hel del promenader. Innan det har jag städat lite i rummet, det såg ut som en bomb och kunde bara inte stå ut med det.. mer än så har jag inte hunnit med. Vet bara att senare på kvällen blir det att kanske vara med Jasse. Får väl se vad som hittas på annars. E: Hejs, för nu ska man fortsätta ha fredagsmyys! ;)
Några bra låtar som man lyssnar på -

1 kommentar: