2011-09-15

Chillar och inte mycket mer

Jah, vad ska man skriva. Har som vanligt varit i skolan, där vi har varit i Malins klassrum hela dan. Teori på gympan, därför var vi i Malins klassrum. Annars hare varit eng/sv + pingis. Väl hemma har jag dammsugit rummet, vattnat växterna, gett mat till djuren och ätit. Senare här på kvällen blire duschen och mera chill med min cola som får mig att rapa. Nä, men chill helt enkelt. :P 

Imon ska man fika med Evve efter skolan å umgås + allt hemma. Så vad gjorde jag igår. Jo hade frukost på Hkn och fotografering i skolan och annat skit. Tror att det blev bra bilder. I alla fall så var jag med Jasse senare på dagen. Då pluggade vi på musiken, kollade kläder och spelade xbox. ^^
haha!
Mer... tror inte att det var nått. 
Jo, dagens låt - Mr. Know It All :) 
G'natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar