2011-09-28

1+1=?

Så vad har hänt sen i måndags, har varit och ridit. Red Fabbe och hoppade harhopp.. hehe. Men vi hade hoppning och alla hästar var lite crazy. :P Sen for jag till Mojje och borstade han. Väl hemma pluggade jag, duschade och sov


Idag har jag varit i skolan, då har det bakats kanel bullar. Min blev de miss bildade hahah ;) För små.. men goda endå! Sen matte och tillslut so, då gjordes provet. Tycker att det gick ganska bra men får väl se. När det var klar bussade man hem och gick en promenad med Monty och efter det med Rocky. Det var härligt när man slapp regnet och hade istället sol. Resten av eftermiddagen har man ätit, gjort engelska läxan och tagit det chill. Olli kom en sväng och hämtade hennes saker.


Just nu... vet jag inte vad jag ska göra. Har just tittat på skolfotona. Blev väl rätt så bra. Funderar på om jag ska lägga in en bild.. men kvallan kommer vara skit dålig.. hm.. 


I alla fall så funderar jag också på vad jag ska göra nu/snart, titta på film, skriva lite på novellen.. själv tycker jag att första utkastet är klart så.. eller läsa en bok, skriva på berättelsen.. aja, får väl helt enkelt se. Men medan jag tänker på det ska jag fortsätta dunka musik. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar