2011-09-03

Käft eller kräft?

Snattad från Mikkis ;]

Jaha, då var man hemma igen. Varit igår på käft fest, eller rättare sagt, kräft fest hos Mikkis. Hahaha va kul vi hade. :) Fast blää, kräftor är inte gott, men nu har man efter...jah hur länge som helst smakat det igen. Efter att ätit så bestämde vi för att fara ut en sväng med vespan, där vid 10. Jag tog cykeln och cyklade en bit före. Jasse satte sig bakom henne och sen några minuter senare var vi på vändplan. Eller jag och Jasse. För Mikkis hade farit till Pontus och hämtat sin brorsa. Tillslut kom hon och jag fick testa sitta bakom och köra. Först ville jag inte men när jag såg hur man skulle göra så gick det jätte bra, o skoj vare. :D Lätt att jag vill ha en! Sen satt Mikkis bakom och det gick lika bra.

Väl hemma igen så snackade vi, kollade bal klänningar, såg film och garvade as mycket. Hahaha var ganska pigg/trött igår.. ;) Innan vi somnade kollades det en film - Hur många lingon finns det i världen. Den var rätt så bra.  

Jasse ska jobba idag så vi var tvungna att åka tidigare och det betyder att vi också steg upp tidigt. Inte så mycket gjorde vi, krigade med Jeppe, spelade kort och tog det rätt så chill. :P 

Resten av dagen blir det att troligen packa, i alla fall planera. För om två dagar far vi till katterjåkk, som jag skrivit tidigare. Känns lite virrit just nu, vet inte riktigt vad jag ska ta med mig och handla för mat.. men det ger sig. Måste först få fram en stor ryggsäck. För har inte lust att ta med massor med väskor och ryggsäckar. Aja.. och sen dra en sväng till pappa, promma med Rocky och aa.. sen får jag väl se. Hejs ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar