2011-09-10

Just smile... you're kidding...

Humöret idag - nere och surt.. och tankarna virrar...igen..


Jah, det hände en tragisk sak igår, men mina underbara vänner fick mig att glömma för stunden. Det var så att jag for till tjotti igår, till mikkis. Först skulle jag åka med hennes mamma och jasse dit, men jag orkade bara inte. Fick istället skjuts av pappa senare. Först åkte vi förbi dollars/coop och sen bar det iväg. Väl där gjorde vi en hel del, som att kolla roliga youtube klipp, nästan skratta ihjäl oss, kortspelande och gött ätande.. Vi gick och la oss ganska tidigt, alla var väl trötta efter allt flumm..hehe ;) 


På morgonen åts det frukost, oboy och rostade bröd. Sen kollade vi filmen Sanctum, segade, gick en prommis till vändplan och sen snackade vi om allt (även på fre.). Vid halv 5 kom pappa och hämtade upp oss. Hemma har jag ritat lite, rastat hunden snabbt(även en promme) och inte mycket mer. 


Tänkte nu spela lite och ta det lugnt.. så hejs :) Jo, sätter inte lite bilder från idag senare*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar