2011-09-08

Vilken skoldag.. x)

Så, hunnit vara hemma i lite mer än 1 timma. Har varit i skolan 6,5 tim. Vi hade inte en vanlig skoldag med tråkiga lektioner utan skulle jobba med datorerna och fixa fram ett bildspel/text från resan. Det skulle vara en röd tråd osv. I alla fall så började jag, Jasse och Sanna med att kolla vilka bilder vi skulle ha. Vi fick låna Jonas dator och sen vare bara att börja.. Lite trögt men sen kom vi igång, Sanna for till frissan och vi dampade.. men seriöst jag skrek vi ett tillfälle. Var väldigt less på slutet, ville bara hem. För datan dampade, fick error och var helt seg. Jasse och jag fick börja om med det vi hade fixat och sen igen och igen.. helt kaos! Men tillslut så fick vi till det, sket i musiken och tog bussen hem. Har hunnit äta o tagit det chill. 


(Knasig bild, jag vet, men efter ett tag i skolan var jag extremt hungrig och tänkte att denna passade bra..)

Just nu ska jag gå till pappa, ska vara hos han i helgen. Vi har ledigt imon, riktigt nice! :D Så går dit redan idag. Väl där tänkte jag spela lite wow, promma med gubben och titta på nån av filmerna. Har en ganska stor hög att välja ifrån.. hehe.. så blir väl en hel del filmtittande. Menmen ska väl ta mig dit upp och vara duktig. Hejs ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar