2013-01-28

Störtar genom isande stormar

"Vilket jävla väder - snö,hagel,is-storm. Stressad morgon och äcklig lunch. 
Mycket skratt, fika paus och hemsk promenad till Willys."


Haha, kort - kort sammanfattning om dagen och här en längre. Var ännu en gång bambi på is när jag skulle till skolan. Innan jag kom till hälsan hus hamnade jag i en myrkö, alla på väg till skolorna för sitt arbete. Där borta fick en i gruppen göra konditionstestet medan vi andra, i mitt fall - jag, skriva ner pulsen/min. Sen tillbaka till skolan och ha några minuters lektion. Vi fick 2 papper med 8 dagar sammanlagt som är våran början till hälsodagboken. På engelskan fick vi se film efter våra tal. På rasten trotsade jag & Jennifer vädret å for på stan. Vi skulle på varsina ärende. Men mitt ärende slutade med en ny (skol-)väska. Svart & rymlig. Ett fint impulsköp såhär på sömniga måndagen. Då var det 1 timma innan nästa lektion så vi for på condis å fikade. Filmkursen spenderades med att diskutera hur vi ska göra i skräckgruppen, alltså höll på med manuset. Även så såg vi på våran film, äntligen! Promenaden till willys fick jag isflingor i ansiktet som piskade...obehagligt. Fick kisa för att se något och på bussen var den full så fick stå en bra bit. Just en sådär fin dag. 


Här hemma har man ätit, snackat med mamma och ska snart börja skriva loggboken som vi måste göra nu igen på filmkursen. Aja, ska väl fortsätta med att lyssna på musik, ta undan tvätten och börja med det lilla plugg jag har innan simpsons. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar