2013-01-24

Att plugga är väl inte min starka sida

Imorse slog tanken då jag låg där i sängen & inte ville stiga upp - "det är torsdag, det är bara att ta dig igenom den och sen får du helg." Så det var bara och stiga upp. I skolan slapp vi samhälls då vi for på en föreställning i kulturens hus. Den var väl bra. På bilden fortsatte jag måla..dock så lägger jag nog upp en bild på den senare då den är klar. Hemma igen efter en solig och härlig dag har man ätit, gjort ett försök att plugga men att lyssna på kussens samtal var mer intressantare så bara några ord av det jag läste uppfattades. Så jag gav upp och ringde mamma istället. Efter det samtalet hamnade jag här framför dator och kollade upp på nsd om det stod något om ett skalv uppe i malmberget = inget. Jaah, nu snart ska jag ge ett nytt försök till pluggningen då vi har läxförhöret imon. Till kvällen blir det simpsons/film. Finns inte mycket mer att skriva så avrundar här och tar itu med nk boken istället. 

~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar