2013-01-10

Soon home

Snart har denna vecka gått och bara 7 veckor till nästa lov.. de här kommer gå undan, förhoppningsvis! I alla fall, i skolan fick vi lyssna på genomgångar, göra grammatik, börja spåna på våra "redovisningar" (vi ska i grupp prata om en grej, antingen ett barndomsminne, konst eller en historiks händelse), hål 2 timmar (inklusive lunch) och sen sista lektionen med bild. Verkligen längtat att få ha det. Där om något trivs jag och då fick vi också lite information. Om två veckor kommer en bild från varje person vara upphängda på utställning med 3ornas - Yeey ^^ Resten av lektionen skissade jag en ny bild till samlingen. Får se om jag ska skissa nå nya under helgen så jag har lite och välja mellan till uppgiften. Suger bara lite att vi bara kommer ha en gång i veckan bild då vi ska ha en annan kurs på tisdagar. Vi ska prova på de andras inriktningar... vill hellre ha bild. Det var ju det jag valde och ville lära mig i.. Aja, ännu en gång här hemma har jag tagit det chill, lagat mat, pratat med mamma och kan vara uppe lite längre då vi har sovmorgon till 12.25 imon = film/serier  


Jo, juste, glömde skriva om söndagen innan jag for hem och då var jag med jasse, mikkis & alia. Vi for på manuella å tjockade oss, träffade på robin och hans kompisar, åkte till alia där vi färgade mikkis hår från blont till rött. Först gången man testade på det. Ett roligt avslut på lovet!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar