2013-01-01

Då var man hemma igen

En anledning till varför jag inte bloggat är för jag har inte idas och varit från söndag till idag i jasses stuga med hennes familj och linnea.  

For dit med buss med sällskap av linnea som skulle vara med Jackie. Heh, vi fick vänta ca 1 timme innan den for iväg då det var nått med växelspakarna eller nåh, så vi skulle byta buss. Först väntade vi 20 min där på tågstationen och sen for vi till bussgaraget. Men tilllsut kom vi fram till Skaulo där vi möttes upp av jasse, jackie och deras pappa. Där har vi kört skoter, premiär.. hahah.. nemen det var skoj, åkte kälke och gasade på där i puder snön. Vi har chillat, ätit, fotat, firat nyår med att skicka upp ljuslyktor, spelat spel osv. Helt enkelt, har haft det awesome! 

Idag kom jag hem ganska trött då vi la oss vid 5 tiden inatt och steg upp vid 11. Så jag hamnade i soffan några minuter och sedan använde jag mig av nässprej för är ganska, nej, väldigt förkyld. Har så jävla ont i halsen, snorar och började blöda näsblod. Det forsade som en flod. Slutade aldrig så mamma fick kyla ner min näsa på utsidan och så fick jag luta mig bakåt. Det är såå äckligt! Min första dag på året har inte varit helt okey. Men man måste tänka positivt och att nu banne mig ska jag bli friskare! Avslutar detta inlägg med bilder från jasses stuga.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar