2013-01-14

Silverfjädern

Då var helgen över och första veckan i skolan har gått, bara tusen kvar.. höhöh.. Nemen idag på skolan så började den med nk, fortsatte vidare till roliga engelskan där vi fick göra en del - som att läsa upp våra "redovisningar" och under rasten for jag på stan, i ännu en dag med soligt väder, för att köpa stift & ladda på busskortet (far hem i helgen). Även så fick jag med mig ett nytt halsband. Tillslut blev klockan 1 och då hade jag sista lektionen, film. Då hade vi genomgång och just min grupp ska göra en skräckfilm. Direkt efter det bar det iväg till willys där jag handlade. Här hemma har jag hunnit boka tvättstuga, ätit, fixat mejlet till läraren då det tydligen hade blivit fel dokument och pluggat lite på svenska orden. Ska nu läsa ett kapitel ur boken och sen innan simpsons se ett avsnitt ur serien. Min måndag var väl inte så kass förutom att krypa upp ur sängs, som är det svåraste varje morgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar