2013-01-11

Du går icke ensam

Tjhoohoo, freedag! Har varit en bra dag. Först sovmorgonen, två lektioner - roliga maries & deprimerade niklas (det beror på att allt vi snackar om är att jorden går under, vi får kemikalier i oss och kan inte göra nått åt det...) och sen efter att vi slutat for jag och jennifer till stan där vi fikade, jag hittade en "kofta" som hade kostat 500 fast var nu på rea - 250kr + det hade jag en lapp på 20% så betalade 200kr för den (nöjd!) och sen for vi åt varsitt håll. Jag drog till willys och handla. Efter det hem å här har jag inte gjort så mycket. Tagit det lugnt och ska nu kolla nån film innan jag går och sover. 
hehe, hade skoj idag med att redigera en bild från idag ^^
Du går icke ensam
Om bland tusen stjärnor
någon enda ser på dig,
tro på den stjärnans mening, 
tro hennes öga glans.

Du går icke ensam.
Stjärnan har tusen vänner;
alla på dig skåda,
skåda för hennes skull.

Lycklig du är och säll.
Himlen dig har i kväll.

Carl Jonas Love Almqvist
Songes (1849)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar