2013-01-17

Everything's gonna be alright

Vaknade otroligt utvilad imorse och från en helt underbar dröm. For sedan ut i vida världen i -25 grader. I skolan på engelskan lyssnade vi på en jätte hemsk historia som handlade om en familj. Fadern dränkte hennes kattungar och dottern som bevittnat det i hemlighet dränkte familjens tvillingar som hämnd. Rasten spenderades i biblioteket med att som vanligt läsa en bok & dricka choklad. På samhälls diskuterades det + genomgång och på bilden började jag måla en av mina skissar. Tycker hittills att det går bra. Mycket bättre än jag förväntade mig. Innan jag for hem, promenerades det till coop och handlade lite till resan. Å här hemma har jag ätit, pluggat, smått packat och suttit framför datorn. Om ett tag blir det att se på tv och äta goda ostmackor med oboy till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar