2013-01-06

Fasiken att man inte kan stiga upp

Inte blev det som jag tänkt mig igår.. steg upp först vid 11-12 tiden och fick panik då jag hade tänkt fara ut å fota. Hann just fara en sväng innan solen for ner. Sedan var jag med jasse resten av dagen. Vi for till stan och fikade varsin kladdkaka och en kopp choklad. For hem för att äta innan jag traskade ner igen. Då snackade vi, diggade musik i hennes högtalare och pierre kom innan vi började kolla film - Madagaskar 3. Hennes bror kollade också med oss. När filmen nästan var slut så fick jasse ett samtal och det visades sig att en epa hade fastnat i snöhögen vid korsningen ovanför dem. Å inte lite heller..Så efter filmen följde jasse & pierre mig en bit hem och när jag kom hem somnade jag inte fören vid 3. Vid 6 tiden steg jag upp för att lämna av kläderna till mamma då hon skulle ha tvättstuga. 























Tanken var att jag skulle stiga upp vid 9 tiden idag då jag skulle hinna göra lite saker innan klockan 12 då jasse skulle komma. Hah... fan här har jag då vänt på dygnet. Pappa väcker mig och säger att klockan är 12 och jag for panik. Stiger upp, smsar jasse och fixar till mig. Hinner inte äta frukost utan far ner till mamma för att hämta lite grejer och mötte sedan upp henne utanför pappa. Då åt jag snabbt, vi tog kamerorna och for ut. Så under nån timma höll vi på med det (fota profilbild). Tillslut fick vi till det och hemma igen kollade vi igenom alla, jag bytte bild på fb och sen kollade vi tv för jag skulle äta innan vi for ner till henne. Hos henne var vi inte så länge innan vi fick skjuts av hennes fammo ner till stan där vi sedan blev upphämtade av Robin. Resten av kvällen for vi runt å raggade, träffade på folk osv. Vid 11 for vi till han och tittade på en film medan våra fötter värmdes upp.

Å nu är man hemma igen och dessa dagar har varit helt super roliga! Lovet kunde inte varit bättre. Jävlar vad tråkigt det kommer vara och åka tillbaka.. inte för att skolan/klassen är dålig osv...utan kommer sakna alla här & att få vara hemma! Nog för att man kommer hem lite då och då men.... åhhh alla dessa läxor & prov.. :/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar