2013-01-04

Deep talks

Igår mådde jag mycket bättre och på morgonen for vi å klippte oss. Jasse hänkade också på för vi for sedan på stan en sväng. Därifrån fick jag med mig en kameraväska. Vi gick även till alla tiders och åt varsin kyklingmacka. Väldigt goda men dyra. Innan vi for hem hoppade vi av vid coop för att handla vindruvor. (Vi skulle kolla film men så blev det inte..) Hos jasse gjorde vi väl lite dittan och dattan. Vid 5 for jag med mamma och handlade middag- billys plättar. 3 timmar senare var jag än en gång hos jasse och vi hade i princip deep talks hela kvällen. Skönt och få prata ut. Kände mig lättare i axlarna och det är väldigt bra när man har någon man kan prata ut med förutom mami ^^. I alla fall så vid 2 tiden kom jag sen hem, fixade mig, gick ut med lill plutten och sen kröp man ner till sängs. 


 Vi provade hennes ögonbryns penna och jag gjorde henne "väldigt" vacker ;)

Idag vaknade jag vid 11 men steg upp först vid 12. Nästan frisk, kollade man på tv och chillade till halv 3. For sen å handla med mamma & syrran, vi har  kollat film och för en stund sen var jag och promenerade med monty & leo. Så inte mycket gjort idag. Dock så imorgon blir det att stiga upp betydligt tidigare då jag tänkte fara å skidra och fota innan mörkret faller ner. Sen får jag väl se vart dagen bär iväg. Ska väl också packa lite grejer då jag ska till pappa imon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar