2013-03-01

Myser med ljusen tända

Problem With the World Facebook Cover
Denna dag spenderades med att man varit ute på promenader, handlat, chillat och läst ut boken. Den engelska och ska nu göra uppgifterna till den. Får se om jag hinner läsa på min nya bok som jag köpte idag. Annars blir det att se missade avsnitt från vamp. & melodifestivalen. Å imorgon blir det att bada Rocky osv. innan man far med Jasse till tjotti. Vi ska sova över hos mikkis och förhoppningsvis blir det skoj. 

Bläää.. inte kul när jag tänker på att det är bara några dagar kvar av lovet... vill inte att de ska vara över än. Fast det har känts som jag varit här flera veckor. Det beror säkert på att man hunnit med så mycket de senaste dagarna och haft det så roligt! Tur att det bara är 3 veckor till nästa lov sedan.

Aja, ska väl fortsätta mysa med ljusen på, lyssna på nya spotify listan och börja med allt som jag tänkt hinna med innan den här bruden ska stänga ögonen för dagen.

Life Without Music Facebook Cover

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar