2013-03-29

Agility träning

I morse var man med syrran på BHK- malmen med madicken & leo. Jag fotade och hon tränade leo. Proffset madicken fick visa hur man gör och fick en hel del fina å skrattglada bilder. Sen så när vi kom hem for jag ut med monty på en härlig skidtur. Det har ju varit fint väder hela dagen så.. Jah, när jag kom hem tog jag det chill, åt tacos och chillade lite mer. Kollat film och druckit cider. Blev så seg här på eftermiddagen.. Men imorgon blir det andra buggar. :P 


















Å igår var jag ju med jasse. Vi for på coop (handla gött) & snackade i flera timmar om lite dittan och dattan. Pojkar, skola, lovet osv. Hade det riktigt skööj. Gick hem sen vid 1 tiden och la mig direkt. Nu ska jag väl läsa några bloggar och sen sova. För är rätt så trött och det är en stor fördel om jag vaknar tidigt imon. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar