2013-03-09

Saknar min lille galna bebis!

Alltså, min tanke att allting skulle gå smort gick ju i kras igår. Efter att kollat på två filmer tänkte jag leta efter en ny och en ny sida att kolla på. Men så tänkte att nu måste jag fixa så jag kan ladda ner... gah förutom att allting gick kaos så laggade datorn o blev överhettad. Dock i slutändan fixade jag det och i morse laddade jag ner dark shadows. Efter det åkte man med bussen til willys. Tillbaks hemma hälsade jag på joel (kusse) då han kommit ner från Gällivare (han & flickvännen var på besök) och en stund senare gick jag raskt efter 5 km sträckan. Tog mig en timme och funderade då jag kom innanför dörren; Hur länge kommer det inte ta och gå promenaden som jag ska göra på friluftsdagen? Då ska vi gå 1 mil på isen.. det kommer ta minst 2 timmar. Aja, van att promenera så det kommer nog inte bli nå problem. Ah, nu är några saker bockade från min lista och min pluggdag (som skulle varit idag) flyttas till imon. 

Känner att man varit ganska duktigt idag så tänkte att jag ska om några minuter titta på vamp. & dricka min drink. Kvällen kommer bli riktigt mysig. ^^

Saknar min lille bebis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar