2013-03-24

Känner ni vårkänslan?

Så igår gjorde man väl en hel del. Först for jag till ica å handla. Gick hem i solväder och nån timma senare hade man tvättstuga. När jag var klar där var det bara å göra klart nk arbetet. Vid 5 tiden fixade jag till mig smått och for till stan där jag mötte upp Emma, Jennifer & Emelie. Vi åkte sen vidare mot Emma. Där åt man jätte god dessert, promenerade med hennes hund, tog det chill och jag fick testa spela LOL för första gången. Hade det riktigt roligt! Men glömde helt bort tiden och jag missade bussen jag skulle ta fast som tur är, går det nattbussar, så åkte hem vid 1 tiden. Å direkt jag kom hem gick jag å la mig. 

Så nu när jag vaknade i morse kände jag mig helt död. Var tvungen å stiga upp tidigare för att hinna med lite saker. Dock har jag inte hunnit göra mycket, seg som man är. Hojj.. Fast snart kommer mamma och då, jah, då blir det fart i huset. Det har hela helgen varit plusgrader och soligt, med ett inslag av orkan blåst. Här börjar våren komma. Det passar perfekt när vi ska fara ut på promenix med vovvarna :) 
bild jag målat i fredags*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar