2013-03-04

Ännu ett lov är över..

Då var lovet över och det känns verkligen som jag varit hemma i minst en månad. Riktigt tråkigt att åka tillbaka men snart är det lov igen. Bara 3v å 2dgr kvar + så far man ju hem nästa helg då det är marknad! 

Så vad hände i helgen, jo på fredagen fixade man till sig, promenerade, packade och for med jasse till byn. Där vi skulle umgås med mikkis och sova över. Vi tog det chill, flummade, bastade/badade och stoppade på oss ansiktsmasker. Sen vid 1 somnade hela högen. 
På morgonen åt vi frukost, spelade xbox och var atletiska.. hahah ^^ 
Vid 1 tiden kom Robin med sin skoter och vi for ut på en skoter tur. Jag och jasse delade på en. Första gången man körde en "lekskoter". Riktigt skoj, dock kallt då det var snöstorm ute. Å så fastnade man och fick plumsa i vatten så då vart man dyngsur. Några timmar senare for vi hem igen och packade osv. innan vi åkte med mikkis in till stan. Jag och jasse var sedan med varandra & for till sporthallen då det var Lilla VM. Där kollade vi på handboll och sen tillbaka till henne där vi tog det chill och spelade left4dead. Under söndagen packades det, promenerade och njöt mina sista timmar hemma. Vid halv fem var man sedan på väg men kom inte så långt då busschauffören körde vilse i stan.. Fast kom tillslut fram till luleå och hann köpa mig en juice innan man drog hemåt. 




(snodd av jasse)
Härligt värre när man nu är läxfri efter att gjort redovisningen i engelskan idag. Så ikväll kommer man hamna framför dator/tv och kolla massa avsnitt av program. Ska även försöka hinna läsa, skissa och duscha innan det är dags att sova. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar