2013-03-22

Slöfredag

Uppskattar verkligen att vi har så lång sovmorgon. Hann träna igenom svenskan, kolla tv och chilla. Sen i skolan gjorde man då bort redovisningen. Vi var inte mer än 10 pers och det underlättade för mig. Tyckte det gick väldigt bra, tittade inte mycket ner i pappret. Under nk såg vi på två redovisningar och sen for jag & jennifer på marknaden. En andra gång för mig och funderar på om jag ska köpa ett speciellt armband men ååhhh.. har beslutsångest. Dock fick jag med mig en smarrig munk. Å här hemma har man njutit av att det är helg. Har inte gjort annat än kollat tv, ätit och suttit framför datorn. Fast tänkte att jag skulle skissa lite och skriva på nk. Också så blir det att kolla på missat avsnitt av vamp. Aja, ska väl komma igång med det. Slötiden över.. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar