2013-03-31

Jävla piss

Mycket gråt och frustration  Är så jävla less.. har fan inte gråtit så mycket som jag gjorde  igår på ett helt år. Bläää... men hann göra en hel del roliga saker som fick mig på bättre tankar - joggade på löpbandet, skidrarde med Rocky, tog en del packning till pappa, for med bussen till konsum & promenerade hem (dock fick jag skjuts av tommy efter ungefär halva vägen), åt tacos, for på långpromenad och sen var jag så slut på kvällen att jag hamnade framför tv:n drickande på trocca/cola och mumsande på godis. Somnade först efter halv fyra och la mig pigg.. men som jag trodde, var jag en död fisk när jag vaknade upp. Har bara tagit det chill och gjort vanliga morgonsysslor. Ska nu gå ner till mamma och fa med dem på en långprommis. Får se vars den här dagen leder ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar