2013-03-08

Dare to say good bye

Aahh, helg! Den har börjat riktigt bra med sovmorgon och steg upp först vid 10. Sedan fortsatte dagen vidare med att man satt i ett annat klassrum med gänget, drack choklad och läste min faktabok. På nk stressade jag med uppgifterna i boken & massa kaos och när jag slutade traskade man till bussen. Chillat i stort sett hela eftermiddagen innan jag började gå fram och tillbaka från tvättstugan. Vardagsrummet är bombat med grejjer (Kussen kom med en överdel från flaket till hans bil + min tvätt). Så får leka klätterapa och klättra på möblerna för att kunna komma mig runt här i lägenheten.. Aja, ska fortsätta denna härliga kväll med att kolla film och mumsa på gött.

If you're brave to say "good bye", 
life will reward you with a new "hello"
- paulo coelho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar