2013-03-07

Let go of your nightmares

så denna har man skissat på
(inte klar)
Jah, det har varit en finfin dag. Under engelskan gjorde jag bara lite grammatik och skissade. För de som inte redovisade i måndags gjorde de då. Som vanligt under rasten satt vi i biblioteket, jag läste å drack choklad. På samhälls lyssnade man på en rolig lärare och fick jobba i böckerna. Sista lektionen, bild, målade jag klart min dämpade bild och började skissa på nästa. Iden kom från då jag skissade på eng. och blev ganska nöjd. Pratade med karin om ledighet och musiken tjöt i hörlurarna tills vi slutade. Innan jag tog bussen hem for man och handlade lite gött till helgen osv.

Å hemma har jag faktiskt inte hunnit med mycket, det vanliga. Skönt värre är ju att det är fredag imon, sovmorgon och kan vara uppe längre idag. Så min plan var att i kväll kommer jag nog dyka ner i boken med det goda teet i handen och även hitta en bra film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar