2013-03-06

Måste ge mig en kick i baken



Galet vad jag inte gör något. Såklart är det riktigt härligt att få vila upp sig en vecka extra.. men känner att jag gör ju inget vettigt.. aja, snart är det helg och då får jag väl nått gjort. Jag vet inte... jag bara känner att jag hamnar här framför datorn, tv:n eller boken. Som dock är helt okej.. .men känner att jag bara vill hem så jag kan få promenera, vara med bäste vännerna och ba va hemma. Jajah, nu är det bara att kämpa de sista månaderna för snart är det påsklov och sommarlovet är inte långt borta. ^^


I alla fall så idag har det varit en extremt lugn dag. Matten var ovanligt nog inte jobbig, på svenskan fick vi läsa våra faktaböcker och på gymnastiken hade vi teori. Hemma har jag ätit, diskat, läst, kollat lite tv innan jag av slumpen hamnade framför en film. Kollade klart den för ett tag sen och nu tittar man på andra chansen (melodifestivalen). Missade den i helgen.. och sen blir det väl att duscha, kanske hinna läsa ett kapitel till i boken och gå å sova tidigare. För i morse höll jag på att försova mig.. heh.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar