2013-02-27

Trött, seg & lycklig

Har varit ganska seg och trött idag efter att slitit uppe på taken. Gårdagen började med att man for igen till byn och tog sista taket. Litet tak men tyngre arbete. För det var tösnö, dock var det skönt med 5+ grader och sol. Det gick snabbare den här gången och när man kom hem fixade jag till mig osv. innan jag gick ner till Olivia. Där var man inte länge innan vi for ner till läggan och förutom att haft det trevligt med roliga samtal så åt man en jätte god middag. Efter det for vi två upp till hennes mamma och där sov man över. 

Å i morse for man sen vidare till byn en sista gång för att stänga av vattnet. Blev ingen skottning av båthuset utan jag & mamma + hundarna for på en lång promenad ute på myrarna och i skogen. Tillbaks hemma har man ätit, duschat, laddat ner alla bilder från min fyllda system kamera och ska nu ner till jasse. 
Bilder från igår


 Såhär såg man ut när man äntligen var klar..






Bilder från idag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar