2013-02-24

C'mon let me ride your bicycle


Gårdagen började med en skidtur med monty på kaptens gården. Fortsatte vidare med att man hängde med när Olli skulle övningsköra och sen vidare till hennes lägenhet. Där chillade man, träffade på folk och hade det trevligt. Sov över och tog bussen kvart i nio imorse men när jag kom till malmberget visade sig det att den bara gick dit. Smarta jag kollade inte ens om bussen gick hela vägen till kullen... Men fick åka med till bussgaraget och sen promenerade jag hem. Inte så farligt, var ju trots allt varmt & soligt, dock var man väl ganska trött då man bara fått några timmars sömn. Hemma fixade man till sig osv. innan mamma & jag for till tjotti för att skotta tak. Vi höll på med det till efter 4 och vi kom väl en bit. Fast det är såå mycket kvar. Fick även chansen att köra bil & fotografera. 

Kan helt enkelt säga att den här helgen har jag hunnit med så mycket och den har varit helt awesome. Härligt att man har en hel vecka kvar av lovet! ^^


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar