2013-02-08

So many memories



Hard to Move On Facebook Cover

I torsdags, igår, var man med Mikkis efter skolan. Vi for å fikade, på ärende och sen hamnade vi i hennes lägenhet. Vi pratade om allt möjligt under hela dagen. Roligt och träffa henne när det är så länge sen. Sen kvart över nio åkte man med bussen hem och somnade förts vid 12.. 

Men det gjorde ingenting då de är fredag och vi har sovmorgon. Åkte till skolan i solsken och ville redan hem igen. På svenskan fick vi fortsätta med uppgiften och dem som inte hade pratat med henne, marie, skulle göra det. (om en uppsats vi skrivit) Hann också snacka snabbt med mikkis. Just några minuter innan nk lektionen började jag prata med han och vi snackade sedan med marie om det här att flytta upp lektionerna så jag kan åka med den tidigare bussen när jag ska hem till gällivare. Jag har, tror jag, skrivit om det tidigare. De är ju så att ingen verkar ju ta tag i saken så jag insåg att jag måste snacka med niklas och se om han har fått redan på nått. Amen, så det slutade med att marie ska mejla någon och så får vi se. Känner lite hopp om det nu. ^^

Innan jag for hem handlade jag på coop och direkt efter jag hade ätit åkte jag med bussen till ica och promenerade hem i rask takt. Sen har man diskat, snackat med mamma & mikkis. Å nu ska jag kanske se ett avsnitt av serien, skriva på hälsodagboken och ta det lugnt. För resten av helgen kommer bli en plugg helg. 

A Dog Doesn't Care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar