2013-02-05

Kyliga andetag

Dagen har varit helt okey, dock lite kylig. Sista estest lektionen med denna grupp och då repade vi ihop och spelade upp för resten. Nästa gång ska det vara bild & media ihop. Sen när vi slutade upptäckte jag att min mobil var död. Så medan jag & jennifer for till stan smsade jag från hennes mobil till mamma och tillslut ringde hon. Det var ju tänkt att jag skulle möta upp syrran på busstationen. I alla fall så fick jag information och vi for till smedjan å fikade. Åt en god vaniljsemla. Efter det gick vi ner dit och på vägen mötte jag mikkis som hade varit o handla. Hann snabbt hälsa innan vi fortsatte vidare. Jennifer tog sin buss och jag väntade på syrran. När hon och hennes kompis kom visade jag var dem skulle åka ifrån och vinkade av dem. Skoj å se henne. :)

Hemma här har man hunnit limma skorna, ta undan tvätten, boka tvättstuga, äta och ska nu skriva på loggboken. Sedan blir det att se missat avsnittet av melodifestivalen å kanske ett avsnitt av hart of dixie. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar