2013-02-21

Typ ledig

Kindness is like Snow Facebook Cover
När jag lämnade byggnaden och var på väg hem så regnade det ute. Seriöst.. det är februari. Igår var det nästan 20 minus och nu är det + grader.. vad händer egentligen med klimatet? Fast det gör inget för mig, sommaren kan komma nu om den vill ^^ 

Ajaaah, idag har man varit på väldigt glatt humör. Först choklad & snickers på rasten, betyget B på ett av proven och bild som sista lektion. Sen så har man laddat på kortet och hemma blev det att äta, diska och packa inför imon. Å så visar det sig att jag kunde varit lediga imon om man var klar med arbetet + lånat bok. Och boken har jag inte lånat. Så bestämde mig att jag far dit en stund innan lektion och lånar/skriver ut arbetet, lämnar in och drar hem direkt. Sen vidare med 14.50 bussen till gelka! Hade jag vetat detta tidigare hade man tagit bussen som går 9.50 men ähh... de är ju ändå som att vi har 3 dagar helg varje vecka då vi alltid har sovmorgon till 12.25 och bara 2 lektioner. Dock imon bara en lektion och för vissa inga... 
å sen lov!! 

Men ska väl försöka skriva en dikt och sen blir det serier, nutella mackor & att chilla.
Winter Squirrel Facebook Cover

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar