2012-04-29

Burn bonfire

Fick inte mycket sömn i natt då man var uppe till halv 4 och vaknade upp kring 10. Men inte har jag då varit nå särskilt trött under dagen. Nejdu, solen har varit i topp och ganska varmt ute. På morgonen kollade jag filmen "Jag saknar dig" och fixade mig, för att sedan gå på långpromenad med Rocky. Under eftermiddag har jag varit med Olivia, handlat och kollat en till film. Å vid 9 på kvällen gick jag igen på en promenad. :) 


 Just nu lyssnar jag på radion och flummar med folk på chatten. Imon slipper man gå till skolan! :D Såå härligt + att det är bränning av majbrasor. Skriver redan nu att mikkis kommer in till stan imon, oså far vi väl till nån majbrasa. Troligen den på malmsta.. men får väl helt enkelt se. Tänkte utifall jag inte hinner uppdatera imon :P Aja, g'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar