2012-04-29

Bara minnena kvar



Du förstod aldrig
Jag visade aldrig
Så nu är vi här på skilda vägar
Du där och jag här
Men jag får se mig i spegeln och inse
Du och Jag kommer aldrig bli
Jag trodde där en tid att nu försvinner jag helt
Alla tankar och känslor blev för mycket
Men jag tog mig igenom det och nu är jag här
Glad, i alla för det mesta och stark både inombords och utombords
Dem misstagen jag gjorde, gjorde mig bara mer erfaren och självsäker
Ni alla fick mig att inse det fina, det jag aldrig såg
Nu förstår jag allt, eller inte..
Jag vill förstå men jag vågar inte
Det är svårt att ta farväl och börja på nytt
Jag vet inte om jag kommer klara det eller inte
Jag vet inte om jag har modet 
Det är inte länge kvar 
Tills vi står där alla 
Tills jag står där och inser att allt är borta
Bara minnena kvar... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar