2012-04-23

So many thoughts..

Nu har Olivia åkt hem och själv sitter jag här framför datan och försökt göra matten som vi ska ha genomgång om imon.


Vilken rolig helg det varit. Umgåtts med kompisar, sovit över hos olli, flummat och haft seriösa samtal. Målat, kollat film (rekommenderar "The Help'), dunkat musik och massa annat skoj :) Men ska jag ta upp varenda detalj om dagarna kommer jag få sitta uppe hela natten. Alla våra funderingar osv. Dock var vädret bara skit med snö.. varför? Jag vill ha sommar nu! 


I alla fall som sagt har jag funderat en hel del. Om allt. Från att det bara är 8 veckor kvar med klassen och sen splittras vi. Aldrig kommer vi ses igen, allihop.. Tycker det kommer bli riktigt tråkigt. För jag hade det kul under våra 4 år tillsammans. Nog för att det var under de sista året som vi först fick mera av ett "band". Å så ska man nu få göra om allt igen på 3 år. Dock så tycker jag det ska bli jätte kul och flytta då jag får komma till ett helt nytt ställe, nya människor, skola osv. Men det är lika skrämmande som spännande. 

Till att jag vet inte riktigt hur jag känner för en viss person, att jag inte hinner med allting som jag vill göra. Jag är inte passionerad hel hjärtat för något.. utan slängt ut bitar lite varstans. Å det börjar äta på mig. För jag blir så ledsen och irriterad på att jag inte hinner med allting.. Det liksom tynger ner mig och jag blir bara mindre och mindre. Åå! ne nu tänker jag gå och sova. För imon är det en ny dag att ta i tu med. G'natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar