2012-04-02

Powernaps

De senaste dagarna har jag varit väldigt sliten, trött och somnat nån timma när jag pluggat. Även idag tog jag mig en tupplur, som hjälpte och med lite mat i magen började jag sedan att plugga till svenskan. Känns som allting jag försöker lära mig går in i ett öra å ut i det andra. Idag hade vi även NP och gjorde labb på välkomma skolan. Jag var inte det minsta nervös, bara en aning fundersam hur vi skulle göra. Tyckte det gick ganska bra. På matten gick Jonas igenom lite till matte provet och jag fattar... typ.. tur att han hade genomgång då man glömde böckerna hemma.. :P  

Nu har vi också gäster i huset + katter. Fullt hus om man säger så. Moster, kusin och hans flickvän. Å imon kommer margona och barnen. Aja, finns inte mycket mer att skriva så ska väl fortsätta studera, lyssna musik och vila upp mig för nya tag. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar