2012-04-18

One day'

Vad kul att fått veta att man kommit in preliminärt på estet i kiruna! och planer har planerats framöver: Thai med klassen (de som nu kommer) på fredag och till fjälls med Olivia lördag - söndag och att grilla med klassen nån gång framöver då det inte är lika mycket snö ute. Jag har en del att längta till. :D

Fick mig lite motion idag då vi hade friluftsdag på dundret. Men jag har inga slalomskidor osv. så jag valde att promenera från tågstationen upp. Gick med Linnea, Emma och Sandra. Fort kom vi fram och efter en stunds väntan åkte jag hem. Det var skönt med längre sovmorgon, till 9. Nu ska jag ät och sedan vandra mig vidare till en kompis. Jag behöver råd just nu... eller jag tror jag vet hur jag ska göra... 
Åå vill ha sommar nu. Tänk och få sova på morgnarna och vara uppe nätterna långa. Stå där ute på ett grönt fält med blommor, med shorts & linne. Håret vajar i vinden och solen steker en i ansiktet. Jodu, dit längtar jag verkligen till!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar